انجام 3ماموریت پلیسی در استان سمنان/ 68معتاد درشاهرود دستگیر شدند – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وبگردی، سردار جلیل موقوفه ای غروب شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه ماموریت ویژه پلیسی در استان سمنان به انجام رسید، ابراز داشت: مهمترین این رویدادها اجرای طرح آرامش در سطح شهرستان شاهرود بوده است.

وی ضمن بیان اینکه طی این طرح 68 معتاد، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر شدند، افزود: یک اتباع بیگانه غیرمجاز نیز در بیت این دستگیر شدگان بوده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با تیزهوشی ماموران ایست بازرسی حوزه شهرستان شاهرود یک کامیون عبوری محور مشهد_تهران توقیف شد، ابراز داشت: در بازرسی از این خودرو 72 دستگاه کمپرسور خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف و ضبط شده است.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان سه میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: راننده متخلف نیز برای ادامه سیر قانونی به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

وی ضمن بیان اینکه بنا به اعلام سامانه پلیس مبنی بر قطع درختان تاغ موضوع در دست رسیدگی شهر سمنان قرار گرفت، افزود: در گشت زنی منطقه خودرو پژو پارس مشکی کشف و در بازرسی از آن مواد مخدر و ادوات قطع درخت کشف و در نهایت محل دپو یک تن و 500 کیلوگرم چوب تاغ در شهر سمنان شناسایی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام 3ماموریت پلیسی در استان سمنان/ 68معتاد درشاهرود دستگیر شدند – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام 3ماموریت پلیسی در استان سمنان/ 68معتاد درشاهرود دستگیر شدند – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.