جزییات استقرار تیم جهادی سلامت دانشگاه آزاد قم در موکب مهدوی 

جزییات استقرار تیم جهادی سلامت دانشگاه آزاد قم در موکب مهدوی 

سرپرست اداره کل بهداشت ودرمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی قم، جزییات خدمات رسانی تیم پزشکی واحد قم در موکب مهدوی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری وبگردی، به مناسبت ایام نیمه شعبان و میلاد حضرت قایم(عج) در موکب مهدوی بلوار پیامبر اعظم(ص) قم با مشارکت پزشکان متخصص، پزشک عمومی و کادر پرستاری برای ویزیت صلواتی زایرین مسجد مقدس جمکران حاضر شدند.

سرپرست اداره کل بهداشت ودرمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی قم با بیان این مطلب به خبرنگار وبگردی گفت: با مشارکت بیش از 50 نفر از کادر درمانی و همکاری گروه پرستاری واحد علوم پزشکی قم تیم جهادی سلامت در عمود 66 بلوار پیامبر اعظم (ص) قم برای ویزیت صلواتی و رایگان عموم مردم از روز شنبه 5 تا 6 اسفندماه مستقر شدند.

جزییات استقرار تیم جهادی سلامت دانشگاه آزاد قم در موکب مهدوی 

محمدحسین خاکی، ارایه جهادی خدمات درمانی و سلامت را از برنامه های اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی قم دانست و افزود: این واحد دانشگاهی از سال های گذشته همزمان با شیوع بحران کرونا با راه اندازی مراکز واکسیناسیون، عزیمت به مناطق محروم و کم برخوردار، مشارکت در طرح های غربالگری ایدز، همکاری در اجرای طرح فشار خون و دیابت و … و استفاده از ظرفیت دانشجویان گروه های پزشکی مشارکت اجتماعی قابل توجهی در بهداشت و سلامت جامعه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم و توجه ویژه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی قم در این باره، تیم جهادی سلامت این واحد دانشگاهی با استفاده از ظرفیت درمانگاه شبانه روزی نور خدمات درمانی ایام نیمه شعبان را به زایرین انجام خواهند داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات استقرار تیم جهادی سلامت دانشگاه آزاد قم در موکب مهدوی " هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات استقرار تیم جهادی سلامت دانشگاه آزاد قم در موکب مهدوی "، کلیک کنید.