سومین المپیاد تخصصی برق برگزار می شود

سومین المپیاد تخصصی برق برگزار می شود

دبیر برگزاری المپیاد در استان یزد از برگزاری سومین المپیاد تخصصی برق ویژه هنرجویان رشته برق خبر داد.

مهدی دهقانی اشکذری، دبیر برگزاری المپیاد در استان یزد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری وبگردی از برگزاری سومین المپیاد تخصصی برق ویژه هنرجویان رشته برق این استان خبر دادو اظهار کرد: این المپیاد با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد و با هدف انجام آزمون های تیوری و عملی و معرفی نفرات برتر هنرستان های استان یزد به صنعت و آموزشگاه ها  به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار می شود. 

وی افزود: ایجاد انگیزه و حس رقابت بین سایر دانش آموزان در محور های طراحی مدار های فرمان و قدرت و طراحی و اجرای مدار ها توسط کنترل کننده های منطقی به صورت تیوری و عملی از اهداف این المپیاد بوده و هنرجویان برگزیده به شرط انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برای ادامه تحصیل از تخفیف شهریه برخوردار خواهند شد.

سومین المپیاد تخصصی برق برگزار می شود

دبیر برگزاری المپیاد در استان یزد گفت: آخرین مهلت ثبت نام در این المپیاد 10 اردیبهشت ماه و از طریق تماس با تلفن همراه 09130736461 و زمان برگزاری المپیاد پنج شنبه 13 اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا12 در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سومین المپیاد تخصصی برق برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سومین المپیاد تخصصی برق برگزار می شود"، کلیک کنید.